Tootelehe konversioonimäär 47,1% ja 6 kuuga 3 parima müüja sekka

See massaažiõlide müüja oli kohalikul jaemüügiturul juba edukas, kuid polnud veel müüki Amazoni viinud. Probleem seisnes selles, et konkurentide tooted nägid välja, justkui oleks need toodetud samas tehases. Pidime midagi ette võtma, et meie klient eristuks ja silma paistaks.

Tulemused:

Saavutasime 47,3% konversioonimäära

(Amazoni keskmine on 10%)

3 parima müüja hulgas

vähem kui 6 kuuga oma kõige olulisemate märksõnadega

Müüsime 30-50% rohkem kui konkurendid

sealhulgas kõrgemate marginaalidega

Järjepidevalt oma kategooria liider

isegi kui konto vahepeal suleti ja mitmeid tugevaid konkurente juurde tekkis

Meie lähenemine:

Kuna tootja oli algusest peale nõus Amazoni müügi maksimeerimise huvides kaasa tulema kõikide muudatusettepanekutega, otsustasime alustada toodetest endist.

Koostöös lõime uued, erisutvad ja kohalikus keeles tootepakendid ning viisime sisse muudatused toote kogustes ja pakendite suurustes. Saime ehitada tõelise rätseplahenduse, milles ainus eesmärk oli Amazonis võimalikult hästi müüa.

Tegevuskäik:

  • Viisime läbi põhjaliku turu-uuringu, et leida neile toodetele Euroopa parim turg. Klientide köitmise seisukohalt on see otsus võtmetähtsusega, mõjutades ka kasumimarginaali.
  • Uurisime klientide tagasisidesid, guugeldasime ning pidasime nõu tooteekspertidega. See andis meile väga hea arusaama nii sellest, kuidas kliendid mõtlevad, kui ka sellest, kuidas tooteid võimalikult atraktiivselt esitleda.
  • Tegime tootjale ja tootearendajatele ettepanekuid nii pakendi, disaini kui ka toote positsioneerimise muutmiseks.
  • Toote pakendi, SEO, müügitekstide, visuaalide, reklaamikampaania ning e-kirjade kallal töötasime koos oma saksakeelse Amazoni eksperdiga. Tänu sellele võisime olla kindlad, et keelekasutus on sihtriigile omane ja samas ka veenev. Just see eristabki meid konkurentidest, kes kipuvad kasutama inglise ja saksa keeli segamini või piirduvad lohaka saksa keele kasutamisega.
  • Positsioneerisime tooted premium klassi, seades ka hinna konkurentidest 20-30% kõrgemaks.
  • Kogusime andmeid ja tegime kliendiga regulaarselt koosolekuid, et toote kvaliteeti täiustada, lansseerida võimalikke uusi bestsellereid ning müüginumbreid veelgi kasvatada.
Peale otsust sukelduda Amazoni maailma oli mõistlik otsida omale kogenud partner, et jõuda soovitud tulemuseni kiiremini ja efektiivsemalt (nagu ka kõigi muude tegevuste ja valdkondadega). Mihkli kogemused ja edu Amazonis ning tööeetika oli väikeses Eestis juba teada ning peale kohtumist ja lühidat vestlust oli selge, et soovime koostööd alustada. Asjadest ilustamata rääkimine andis õiged ootused äriliste eesmärkide ajalise saavutamise koha pealt. Tervet senist kogemust Digital Merchantiga võiks iseloomustada lause: "They under promise and over deliver". Saavutasime oma toote kategoorias liidri positsiooni esimese 6 kuuga. Mitte neist olenevatel põhjustel oleme pidanud oma liidripositsiooni 3 korda otsast peale välja võitlema ja Digital Merchanti abiga oleme seda ka 4 aasta jooksul edukalt teinud. Enim on meeldinud erinevate protsesside põhjalikkus ja läbimõeldus. See on kindlasti aja jooksul väga palju ressursse kokku hoidnud.

Ragnar Käsper

Tegevjuht, Organic Magnesium

VÕTA ÜHENDUST

Valmis Amazoni teemal rääkima?

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.