Jättes PPC reklaamide haldamise oma ala ekspertide hooleks, võidad aega, mida saad mõistlikumalt kasutada – näiteks tootearenduseks, turuanalüüsiks vms. Kuid see pole ainus eelis, mida sulle pakume. Paneme tööle kõik oma erialased teadmised ja kogemused, et luua detailideni läbimõeldud Sponsored Products, Sponsored Brands ning Sponsored Display kampaaniad. Seame need üles ja optimeerime viisil, mis toob sulle suurema käibe ning maksimaalse tulu.
Esmalt leiame üles kõige relevantsemad märksõnad, mille abil sinu tooteid müüa. Selleks oleme loonud põhjaliku analüüsisüsteemi, mis põhineb varasemate lansseerimiste kogemusel.
Kui eeltöö tehtud ja reklaamid jooksevad, rakendame võimsat tööriista, mille alusel teeme optimeerimist puudutavaid otsuseid, sh vähendame kulu reklaamidele, mis ei too piisavat müüki.
Siis keskendumegi just sellele. Otsime uusi müügivõimalusi ning suurendame bränditeadlikkust. Selle tulemusel suureneb sinu turuosa ja brändiotsingute maht.
Siis pöörame kogu tähelepanu TACoS’i (Total Advertising Cost of Sales) vähendamisele, kliendisuhte eluea pikendamisele ning tellimuse keskmisele väärtusele.