Amazonis pole edu saavutamine enam nii lihtne nagu vanasti. Turul domineerivad tegijad, kes on seal aastaid tegutsenud ning teavad täpselt, kuidas juhtpositsiooni hoida.
Vanade tegijatega võistlemine pole sageli realistlik isegi juhul, kui pakud turu parimaid tooteid. Eduni jõudmiseks peab kõik paigas olema: turu-uuringud, turundus, toode ja Amazoni haldus.
Võibolla olete tiimiga juba proovinud ise õppida – nii kõiki reegleid kui ka otsingus nähtavale tulekut, ilusa kujunduse loomist jne.
Järgite küll kõiki nippe ja juhiseid, kuid ikkagi ei tööta asjad nii nagu lubatud.
Ilmselt kulutad pidevalt oma aega tiimi ja konto haldamisele ning tegeled igapäevaselt samade probleemidega pelgalt selleks, et vastu pidada.
Vahel võib isegi tunduda, nagu alustaksid iga päev justkui nullist!
See on levinud mure…
Näeme pidevalt hädas olevaid ettevõtteid, kes on proovinud sihile jõuda kas katse ja eksituse meetodil või kulutanud mõnele läbikukkunud Amazoni-konsultandile ja ebatõhusale reklaamile isegi viiekohalisi summasid.
Mida enamik aga ei tea, on see, et Amazonis läbi löömiseks pole esmatähtis mitte suurepärane toode, vaid see, mis sa sellega ette võtad.
Et jõuda 0,6% müügitippude hulka ja teenida aastas üle miljoni dollari, pead lihtsalt teadma, kuidas see platvorm töötab.